Vrácení zboží (14 dní)

  • Stručné shrnutí

    • Prosíme, abyste nás kontaktovali na email info@bilatlapka.cz nebo v otevírací dobu obchodu na tel. ...... o vrácení zboží dříve, než balíček pošlete zpět. Vůbec se nemusíte bát, my to bereme v pohodě. Mary nebo Denisa, které se starají o vrácené zboží, Vám rádi poradí se vším, jako například na jakou adresu balíček poslat, jak bude probíhat vrácení peněz atd.
    • Pokud jste balíček vyzvedávali na pobočce Zásilkovny, vrácený balíček nám opět budete zasílat přes Zásilkovnu, kontaktujte nás prosím a my Vám velice rádi zašleme štítek, který Vám usnadní jakoukoliv další práci ohledně reklamace.
    • Neváhejte a zeptejte se nás na cokoliv, rádi Vám vyjdeme vstříc a poradíme Vám. U nás se nemusíte bát, že bychom vám nevyhověli, to není náš styl. Peníze zpět posíláme většinou do 48 hodin od obdržení zásilky.
    • Zboží na dobírku, pokud nebylo domluveno výslovně jinak, nepřebíráme.
    • Zákon nám přikazuje vyplnit tento dokument. Prosíme, při posílání zboží zpět ho vyplňte a pošlete vytištěný se zbožím nebo emailem na info@bilatlapka.cz. Děkujeme

 

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení